BelgiëGO!

BelgiëGO!

1

Wat als er een digitaal platform aangemaakt wordt dat online- of winkelaankopen via verschillende kanalen promoot en de wachtrijen doet verminderen door een slimme levering aan huis aan te bieden?

IN DE WINKEL – De klant beschikt over een smartphone met daarop een supermarkt-app, waarin de betalingsgegevens van de klant reeds zijn opgeslagen. De klant kan nu gemakkelijk de producten scannen in de winkel (bv. met een QR-code) en zijn of haar digitale winkelmand vullen, maar raakt de producten zelf nooit aan. Dat doen de medewerkers van de supermarkt, die van het digitale winkelmandje een pakket maken dat nadien thuis geleverd wordt. Bij het afrekenen wordt de productkeuze overlopen en gecontroleerd.

ONLINE – een digitale variant van hetzelfde concept waar de klant producten uit de (digitale) promotieflyer van de app kan kiezen. De betaling gebeurt digitaal, en de klant kiest een tijdsvak voor thuislevering.

(aanpassing van een idee van Vincenzo – www.ideasospesa.it)

No Comments

Add your comment